Brain goes insane..

Publicerat 2013-09-05 10:45:00 | i kategori Victoria

Jag känner mig inte helt 100 för tillfället. Inte för att jag är förkyld eller sjuk eller något. Utan för att det är ganska rörigt i mitt huvud just nu. Är ofta trött & då menar jag mentalt. Skulle behöva sova i en vecka om jag kunde men vet inte om det kommer hjälpa något & lösa alla problem direkt..
 
Klagar inte på livet, inte så jag menar. Men just nu är det väääldigt många tankar som snurrar i huvudet & är nog anledningen till att jag ständigt känner mig trött.
Jag funderar mycket på stallet, att det tar sån tid. Tycker inte att det ska behöva ta tre timmar varje dag för att fixa iordning & rida ett pass på banan lixom. Mycket av tiden beror ju på avståndet till stallet & det är mycket det jag funderar på. Hur skulle det vara om vi hade Silver i ett annat stall närmare där vi bor? Hur mycket annat skulle jag hinna?
 
SKOLAN. Ämnet som ligger i fokus, all lights on! Jag har efter att ha stått i kö över 1 år äntligen kommit in på skolan jag alltid velat gå i. Men nu trivs jag så pass bra på skolan jag går i nu, att jag kanske ska tacka nej till denna chansen!? Jag vet ju inte vad jag kommer få om jag byter, men vet vad jag har nu & trivs med det än så länge. Är rädd att jag kommer ångra mig senare om jag tackar nej. Men vill & vågar inte tacka ja. Och det hjälper ju inte heller att jag har så kort tid att bestämma mig. Håller på att gå under :/
 
Snurrar också i huvudet med betygen. Hur mycket mer måste jag arbeta i skolan för att höja mina betyg från förra terminen? Jag vill ju hinna med hästarna också & lägga mycket fokus på träningar & tävlingar & sånt. Har inte tid att sitta & plugga hemma varje dag efter skolan. Och eftersom stallet tar så lång tid - tillbaka till funderingarna kring det.
 
Känns som det inte är någon ordning på någonting alls just nu. Rörigt med skolan, träningar, tävlingar, stallet & Silver. Och jag har knappt någon tid att sätta mig ned & tänka igenom det här heller..
 
 
Ne, jag har mått bättre. Även fast skolan typ precis har börjat skulle jag behöva ett lov.. Tur att gud skapade något som kallas H-E-L-G.
 
 
 Bästa beatet just nu ;)
 
 
Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kände igen mig i detta inlägg! Har också mycket på gång, det ska presteras både på träningar, tävlingar och framförallt i skolan. Betyg, prov, läxor, inlämningar å så alla lektioner. Det ska antecknas och det ska pluggas in i huvudet. Redan trött efter 2v i skolan :/
Hoppas det löser sig och att du kommer fram till bra beslut! :)

2013-09-05 @ 11:32:29
URL: http://minilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback