Blir det någon LA debut?

Publicerat 2013-09-18 12:00:00 | i kategori Victoria

En fråga som kanske många undrar över just nu.
Kan ju säga att efter gårdagens hoppträning fick jag massa power & känner wow, vi fixar nog det här på lördag. Fick verkligen ett såå bra flyt under banans gång & man ser på filmen att Silver är högt över hinderna.
 
Jag står just nu kvar på startlistan till LAn och kommer att göra det. Efter första klassen (LB) känner jag av hur det känns & bestämmer hur jag gör DÅ. Om allt flyter på bra & det känns enkelt går jag in & kör LA debuten, annars inte. Kanske går jag in & hoppar några hinder bara? Skulle det inte kännas bra kan jag ju bara utgå...
 
Ja, tiden får avgöra & jag bestämmer mig på plats. Vi får se vart det slutar...
 
Kommentarer
Postat av: tuuva wayer

Hej. Skulle ni grymma kunna kika in på min blogg och kanske lämna en kommentar om vad ni tycker om den? Kram

2013-09-18 @ 17:43:48
URL: http://tuuvawayer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback