Besviken...

Publicerat 2013-09-10 22:30:32 | i kategori Dagens Ridpass

På mig själv framför allt. Träningen gick inte så bra.. Hittade inget bra flyt & bommar flög hit & dit. Lite high chaparall typ... Tror Silver kanske hade lite träningsverk från igår, var rätt så hårt pass då med.
Asså, det har gått bättre. Men det var ändå inte katastrof lixom. Ne..bara en inte så bra träning.
 
Vad var et som gick dåligt då?
 
Egentligen tror jag inte det är höjden som var problemet. Speciellt inte för Silver. För jag hade lite samma känsla redan innan vi höjde hinderna. Det är mest jag själv som måste lära mig hur jag ska rida honom ännu bättre. Hur mycket hand & ben jag faktiskt måste använda. Man borde väl tycka att efter att ha ägt ponnyn i tre månader, borde jag väl veta hur han ska ridas? Men det är faktiskt inte så lätt! Det ser enklare ut än vad det är, tro mig..
Vi får se hur det blir med LA starten nästa helg. Ska fundera lite ett tag & bestämmer mig nog helt efter nästa hoppträning nästa tisdag.
Film från träningen kommer imorgon, stay tuned! Youtube laggar så ni får vänta.. :P
 
Puss & god natt lovers! <3
 
 
Kommentarer
Postat av: Lovisa Andersson

Jag förstått dig.... Men det är bara att fortsätta träna för övning ger färdighet. Btw, jag älskar er blogg!

2013-09-11 @ 06:46:22
Postat av: Thea

Efter en lång bloggpaus är jag nu igång igen. Gå gärna in och kolla vad du tycker!
//Thea

2013-09-11 @ 07:29:59
URL: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback