Behöver hjälp från proffsen - ER

Publicerat 2013-09-29 10:10:00 | i kategori Alva

Jag har hittat en Samshield hjälm på rea, för ett PANGPRIS för att vara en så fin hjälm. 
Nu återstår bara frågan, ska det bli en svart eller marin hjälm?
 
Min övriga utrustning är svart, jag har svarta stövlar & svart kavaj osv. Clover har däremot MÖRKBRUN utrustning, näst intill svart. Såhär ser sadeln ut:
 
Och såhär ser de olika Samshield hjälmarna ut:
 
 
Svart utrustning kommer jag kunna ha till ALLT. Men marinblå är sååå snyggt. Jag lutar ändå åt den svarta, ihop med svarta stövlar, svart kavaj & svart väst. VAD TYCKER NI PROFFS?
Kommentarer
Postat av: Maya Parnevik-Muth

SVART

2013-09-29 @ 10:11:54
URL: http://parnevikmaya.blogg.se
Postat av: Tilde

Marinblå!

2013-09-29 @ 10:13:57
Postat av: Sindras liv med Savoya

Marinblå!

2013-09-29 @ 10:14:39
URL: http://sindrasavoya.blogg.se
Postat av: Karin

Jag tänkte på samma sak för några dagar sen. Kom fram till att marinblå är lite roligare. Så jag säger marinblå! ^^

2013-09-29 @ 10:18:08
URL: http://kezus.blogg.se
Postat av: Sandra Wenlöf

Bestämmer du. Gå efter din EGEN vilja. Marinblå skulle gå och svart med.
DU bestämmer!
Vi ses på Strömsholms tävlingen, får jag ta en bild med dig?, du är en liten förebild för mig och så är självklart Victoria det med, PONNYPILOTER ÄGER!
Kram!

Svar: Tack snälla du :) Självklart får du ta en bild, lite ovant för mig då det aldrig hänt förut men bara roligt. Vi ses där!
Kram
ponnypiloter.blogg.se

2013-09-29 @ 10:27:27
URL: http://sandrawenloff.horseworld.se
Postat av: Annie

SVART!

Svart kan man verkligen ha till allting, tex om du köper en ny kavaj som är marinblå, röd eller grå så matchar det till allt.

Marinblå ja den är också fin men den blir svårare att matcha med tex om du någon gång skulle vilja köpa en marinblå kavaj, då syns det väldigt tydligt & det blir väldigt mycket blått.
Men detta är ju bara min åsikt, du måste ju också känna vad du själv känner!

Förresten var någonstans har du hittat hjälmen? Var det en affär, eller var det från en privat person? :D

2013-09-29 @ 15:59:47
Postat av: Totte

Blå för helvete!!! Hehe sorry för ordvalet men hade köpt en blå;)

2013-09-29 @ 18:03:13
URL: http://eslovsriders.blogg.se
Postat av: Klara

Svart! Lättare o matcha med och passar din utrustning just nu,
Men vart hittar du denna fina hjälm för ett pangpris? Letarbsjälv efter en hjälm;)

2013-09-29 @ 19:57:57
Postat av: mirran

vart hittade du de jättebra priset,vilken sida och hur mycket kostade den? :)

2014-02-11 @ 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback