AW Sporthorses nästa sommar?

Publicerat 2013-09-03 14:40:00 | i kategori Alva

Funderar & funderar... Har hört SÅ oerhört mycket gott om AW, så funderar på att åka dit nästa sommar. Men frågan är om jag vill åka dit, eller satsa mer på träningar och tävlingar hemma...
 
Är det någon av er som har varit på AW, och skulle kunna lämna sin åsikt i kommentarsfältet?
 
Verkar verkligen vara ett grymt läger. Men samtidigt vill man ju inte missa alla mysiga sommarmeetings. Hm... Så himla svårt att planera typ ett år i förväg, då jag inte vet nu hur jag kommer känna i vår liksom. Men jag måste bestäma mig snart. Vad tycker NI?
 
Kommentarer
Postat av: Totte

Absolut!! Åk dit! Har också hört jättebra om det. Funderar också att åka på det. Vi kanske kan till samma?;) Ska du till Jump Camp A/B/C eller Junior Camp??

2013-09-03 @ 15:10:55
URL: http://eslovsriders.blogg.se
Postat av: Wilma

Jag var på AW denna sommaren! Det är så himla underbart! Var på Camp B & tränade för Anna Wermlerth & Mattias Gårdlund. Lärde mig sjukt mycket, när jag åkte dit hade jag bara tänkt hoppa LD denna hösten men efter lägret ändrades planerna & tänker nu ut & hoppa LB. Träffade dessutom vänner för livet.
Det är helt underbart verkligen, ni hade lärt er så mycket!

2013-09-03 @ 15:55:20
URL: http://wilmamorud.blogg.se
Postat av: Michelle

Jag var där i sommar, riktigt bra är de! :D

2013-09-03 @ 16:45:47
URL: http://michellehall.blogg.se
Postat av: Astrid

Riktigt bra tränings möjligheter enligt mig,
men om man har egen häst kan jag tycka att det kan bli lite för hård träning för hästen -
Även den mest vältränade hästen går (förmodligen) inte 2 pass om dag där minst ett av dem är hoppning. Lite tufft enligt mig, har tyvärr en vän därhennes häst fick kotledsinflammation i båda fram, pga av över ansträngning kort efter aw + en kompis till mig som hennes häst hade någon slags slitning på senorna, veterinären rekommenderade inte att åka tillbaks dit med hennes häst, för att det var för hårt :/ Var själv där och valde att bara ha min ponny vissa lektioner och andra en aw ponny, du missar ingen bra träning och din ponny behöver inte överanstränga sig ;) En mkt bra lösning enligt mig :D

2013-09-03 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback