Asså döda mig....

Publicerat 2013-09-30 15:28:08 | i kategori Victoria

Ingen bloggning under hela dagen från min sida. Varför? Jo, jag glömde mobilen i mammas bil imorse. Åhh så klantigt.. Har gått en hel skoldag HELT utan den, har känt mig handikappad, seriöst. Mobilen är min trygghet. Utan den känner jag mig orolig haha.
Men nu är jag hemma & mobilen ligger fint på bordet bredvid. Ska ta dessa få timmar innan stallet till att plugga lite grann. Ligger efter ganska mycket nu.. Ikväll blir det i alla fall dressyrträning för Malin 19.30. Kul! Och behövs framför allt.
 
Senare får ni film från tävlingen igår. Det tar tid men den kommer, jag lovar.
Stay tuned ;)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Lollee

Jag hade dött utan min mobil :(

2013-09-30 @ 19:06:00
URL: http://www.galenilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback