5 ♥an om Clover

Publicerat 2013-09-13 11:00:00 | i kategori Alva

Han är oftast precis lagom pigg. Han är varken seg, eller EXTREMT pigg. Utan man väljer själv hur han ska vara, dock kan han vara väldigt känslig. Så det gäller att vara försiktig med framför allt benen...
 
♥ Ganska ofta gnäggar han när man kommer... Söta ponny, vad glad man kan bli av dig...
 
Han är SÅ himla lugn på tävling. Nästan lite för lugn haha, peppar peppar. Nej, men han är verkligen cool som en filbunke, nåt som vi inte är vana vid alls då den förra ponnyn var stressad som en youghurtbunke ;)
 
♥ Han är så säker på hinder, så han räddar mig nästan alltid när jag lägger honom helt tokigt. Då hoppar han av stort, eller tar ett litet extra språng och fixar till det. 
 
Han är väldigt snäll mot andra hästar. Han har än så länge inte brytt sig alls om hästar som springer in i rumpan på honom eller så, utan han är väldigt kompisvänlig haha!
 
Han är den bästa ponnyn jag kan tänka mig...min fina Kings Lucky Clover.
 
 
Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. ja det är bra, hur är det själv?

2013-09-13 @ 12:07:35
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: liana

JISSES vilken vacker bild! Bra inlägg tjejer av det jag har sett! :)

2013-09-13 @ 22:16:44
URL: http://lianass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback