3 saker jag vill förbättra med min ridning

Publicerat 2013-09-29 20:58:45 | i kategori Alva

♥ Jag måste använda mer skänkel, och en massa ytterhjälper. Ytterhjälperna får absolut inte glömmas!
 
♥ Jag får INTE slänga mig framåt i sprången. Jag måste vänta på Clover, låta honom hoppa av på dessa lite lägre höjder när han tycker det passar bäst. Jag ska vänta, vänta, vänta på språnget.
 
♥ Jag måste sätta en mycket bättre galopp på hoppbanorna. Mycket mer tryck i galoppen måste jag ha. Om jag har det så vågar Clover ta egna intiativ till bättre språng. Men som sagt, då krävs en riktigt bra galopp.
 
Det här är bara SMÅSAKER jag vill förbättra. Men det finns så mycket mer. Och jag har SÅ otroligt MYCKET att lära mig. Oh ja...väldigt väldigt mycket! Men jag vill bli duktig, och då gäller det att kämpa på!
 
Kommentarer
Postat av: Jennifer

fin blogg, kolla gärna min. Jag har frågestund, den som ställer mest frågor får en gratis länk!

jag gör också bloglovin byten. Kommentera bara ett inlägg på min blogg så kan vi göra det :)

2013-09-29 @ 21:43:32
URL: http://jennifersdag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback