Världens bästa ponny

Publicerat 2013-10-05 16:38:47 | i kategori Alva

Underlaget på Sollentuna Ridklubb var sämst idag. Tråkigt att säga det, men det var det faktiskt. Jättemånga gick omkull, och halkade, så pass många att de ställde in LAn för att inte flera skulle göra illa sig. 

Jag hann dock rida båda mina klasser!

LC: Han var jättefin. Kändes riktigt bra. Red inte för placering, men knep en 6e plats & fick va med på ärevarvet!

LB: Ännu fler hade gått omkull och alla var lite oroliga. Men jag bestämde mig för att gå in och rida en riktigt lugn, samlad, och långsam runda. Han var jättejättefin. Men på 3an missförstod vi varann, underlaget släppte och vi halkade. Men han lyckades hoppa typ rakt in i hindret ändå - 4 fel. 

VÄRLDENS BÄSTA PONNY SOM FÖRSÖKER I UR & SKUR. 



Kommentarer
Postat av: KLara

Så synd med det där med underlaget :/ Hoppas det gåt bättre nästa gång :D

2013-10-05 @ 19:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback