Träningen jao ;)

Publicerat 2013-10-09 19:03:22 | i kategori Alva

Det var mycket lärorikt att träna för en annan tränare, som naturligtvis tycker och säger annorlunda. Det fick ganska så bra faktiskt, och han berömde både mig & Clover vilket kändes riktigt kul. Vi kom lite konstigt på ett par hinder, halkade lite på det något hala underlaget i ridhuset och sånt. Men det är lite småsaker som man får räkna med, och som bara kan ändras på med hjälp av massa träning. 

Dock kommer jag nog inte fortsätta åka och träna för honom regelbundet, då jag tycker att Lena är så bra. Däremot kanske jag åker på någon helgkurs eller så för Pontus / någon annan tränare så småningom :) 

Kändes som en ganska så bra - helt OK träning inför tävlingen på söndag. :)

Hörs, puss!



Kommentarer
Postat av: Tove ARvidsson

Hoppas att allting är bra med er. Har en ny blogg. Ville pröva på nattstad. Så kolla gärna in i bland och lämna en kommentar så gör jag likadant här :)

2013-10-09 @ 20:27:04
URL: http://nattstad.se/tovearvidsson
Postat av: Cajsa

Kan inte ni/du skriva lite om er familj? Kram

2013-10-09 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback