Torsdag den 17de oktober

Publicerat 2013-10-17 07:56:00 | i kategori Victoria

Satans va tiden springer iväg. Snart jul ju, typ.... Nu ska vi köra igång yttligare en torsdag i mitt liv. Känner mig glad att helgen närmar sig vilket betyder att nästa vecka närmar sig - skolresa.
 
Skola nu, slutar klockan tre. Sen drar jag snabbt till stallet & rider Silver ett pass på banan. Under kvällen kommer en veterinär ut till stallet & föreläser om lite saker bland annat vaccinationer, sår & avmaskning på hästar osv.. Tror det kommer vara nyttigt & hoppas på att lära mig lite nya saker.
Under kvällen måste jag sätta mig med plugget & träna inför min redovisning i engelska jag har på fredag.
Så ser min dag ut just denna torsdag.
Ha en bra dag! :)
 
Första dagen i skolan.. :P
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback