Sunday funday

Publicerat 2013-10-06 12:38:09 | i kategori Victoria

Kvällen igår va grym. Var iväg med några tjejer på filmkväll vilket va väldigt kul! Såg på både en skräckfilm & en gråtfilm haha. Kunde inte blogga något eftersom teckningen var lika med noll.. Men nu vet ni vart jag höll hus i alla fall.
Idag blir yttligare en dag jag bara tar det lugnt. En väldigt chill helg helt enkelt. Inga planer, bara stallet som ska fixas. Vet inte helt säkert vad jag ska göra med Silver idag heller. Red ut en sväng igår & egentligen var tanken att han skulle konditionstränas på fältet idag, men vi får se.
 
Tävlingarna är i stort sätt slut för mig. Kanske blir en i början på november i grann klubben men inget här i oktober. Det är klart att jag tycker det är jätteroligt att tävla oså, men på det stora hela tycker jag ändå att det är lite skönt att få ett break. Kunna vara ledig på helgen & sova ut. Åka ner till stallet & bara gosa. Kunna vara lite mer "fri" & ha tid till annat på helger. DET är nåt jag ofta inte har.
 
NU ska jag ägna några timmar åt plugg. Imorgon börjar vi om på måndag igen & kör en ny vecka!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Elli

Vilken skräckfilm såg ni? :)

Svar: Sinister tror jag den hette :)
ponnypiloter.blogg.se

2013-10-06 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback