Slut på tävlingar..

Publicerat 2013-10-02 12:00:00 | i kategori Victoria

Fick en fråga varför jönköping troligtvis blev den sista tävlingen för i år för mig & Silver. Och det kan jag svara på.
 
Nej han är inte skadad eller något sånt. Det finns bara inte några tävlingar som "passar oss" och som finns inom inte allt för långa avstånder. Vill ju åka på tävlingar som har LB & LA helst i bedömning A:0. Och senare än början av november tycker jag att det blir för kallt att tävla.
Hade anmält mig till en tävling för Mjölby Ridklubb om några veckor, men fick ta bort min anmälan när jag kom på att det var samma vecka som jag är borta med skolan, så typiskt. Veckan innan höstlovet. Vi åker iväg till Gamleby på måndagen & kommer hem fredag. Känns inte rätt mot Silver att åka & tävla den helgen då. Plus att jag säkert kommer vara jättetrött. Men aja snackar mer om det en annan gång...
 
Kanske kanske blir det en tävling hos grannklubben veckan efter. Gillar egentligen inte den tävlingsplatsen men om vädret tillåter kanske jag åker på en klass i alla fall. Vi får se..
 
Blev lite rörigt inlägg här nu kände jag. Men ville bara skriva av lite vad som är på G så ni hänger med. Puss 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback