Så släcker vi ned denna veckan...

Publicerat 2013-10-13 22:57:45 | i kategori Victoria

Yes, veckan är slut & en ny spännande vecka väntas. ALLT kan hända. Man vet aldrig vad som gömmer sig dagen efter natten i min skola haha. Så sjukt kul att gå dit för de händer alltid så mycket. Okey nu ska jag inte komma in på skola då, men jag haringen söndagsångest i alla fall!
 
Dagen idag då. Gick upp tidigt för att fixa stallet på morgonen. Red med ett nytt bett vilket fungerade SUPER verkligen. Sen åkte familjen in till stan & firade lill kusnin som fyllde 4år. Lunch & världens godaste chokladtårta på det! Gick en sväng på stan efter det. Köpte en stickad blå tröja, jacka, vit hoodie & lite smink som behövdes. Under eftermiddagen blev det plugg & sen har jag bara chillat under kvällen. Sämst uppdatering från min sida, men men..
 
Vi hörs imorrn gott folk. Love u!
 
 Åhh så bra.. Får seriöst gåshud i refrängen. Texten stämmer så bra in på mig just nu <3
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Cajsa

Äääälskar den låten!! :DD

2013-10-13 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback