Nu är det PLUGG som gäller

Publicerat 2013-10-02 14:00:00 | i kategori Alva

...Tyvärr :(
 
Vi har halvdag idag, så har redan slutat för dagen. Men tyvärr kommer jag inte kunna lägga så mycket tid på bloggen under eftermiddagen, då jag måste plugga en hel del. Inte för att vi har så mycket läxor jämfört med andra, men jag vill gärna att det ska gå bra på det provet som är imorgon. Så tänker plugga ordentligt!
 
Ikväll är det hoppträning. Såg lite vad vi skulle göra för övning igår, när jag kikade på tisdagsträningen. Men vi brukar inte göra exakt likadana övningar, så får se vad det blir. Lena sa i alla fall att vi skulle hoppa lite enklare grejer nu tror jag. Då allihop i gruppen (typ) ska tävla i helgen.
 
Nej, nu ska jag plugga. Vi hörs senare!
 
Inte den finaste bilden, haha...men men ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback