Mot stallet

Publicerat 2013-10-06 10:00:31 | i kategori Alva

Ska göra stallet, och sen rida ut med Klara & kanske hennes syrra Elsa. Vi kommer mest skritta & trava, och ta lite galopp. Vet dock inte vart vi ska rida, men någon mysig liten tur blir det i alla fall!

Tog med mig kameran också, då jag tänkte fota lite grejor i stallet som sen ska komma upp i veckan på bloggen. Kuligt. 

Längtar förresten redan till nästa helg (söndag) då vi ska till Strömsholm då. Rider bara en LB då, och ska försöka sätta nollan. Alla de tre tävlingar jag varit på innan har vi fått 4 fel i LBn på (alltså ett nedslag). Och alla gånger är det jag som gjort en miss. Så denna gång vill jag verkligen sätta nollan. Hoppas hoppas!

Vill ni läsa nåt speciellt idag på bloggen? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback