Matcha outfits

Publicerat 2013-10-01 16:27:30 | i kategori Alva

Att matcha outfits är någonting jag tycker är sjukt kul. Tänk att kunna åka på ett meeting & veta att man har med sig tre snygga schabrak, med matchande luvor och pannband. Känns så proffsigt på nåt udda sätt, haha.
 
Tänk att ha så många schabrak i olika färger att man kan ha olika outfits varje tävling. Eller i alla fall matcha olika med hjälp av luvor, pannband, benskydd, tröjor, hjälmar & kavajer. Åhhh drömen alltså...
 
För mig skulle det räcka med ett par, tre stycken riktigt balla/snygga tävlingsset. Då kan man variera mellan dom, och det räcker jättebra det :) Därför hade jag tänkt önska mig eller kanske köpa i alla fall ett tävlingsset (alltså schabrak & luva) på horseshow. 
 
Vilken färgkombination tycker ni är snyggast? Och vilken skulle passa bäst på Clover, ihop med mörkbrun och svart utrustning?
Kommentarer
Postat av: Hanna

Nån av de två längst ner, de va snyggast ;) <3

2013-10-02 @ 08:25:04
URL: http://hannajohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback