Lycka!!

Publicerat 2013-10-09 21:50:00 | i kategori Dagens Ridpass

Åh känner mig bara så glad just nu.
Hemma efter att ha ridit ett riktigt bra pass på ponnyn. Blev dressyr på banan idag & gösses va bra det gick! Över förväntan. Utan marginal också! Plus poäng på den haha. 
Körde "öka & minska volten övningen" i både trav & galopp. Tänkte mycket på att han skulle länga steget i traven eftersom den lätt kan bli för kort, vilket han gjorde jättefint när jag bad honom. 
Varje minut igenom gick ju såklart inte perfekt. Nee nåt måste ju gå sämre haha. Nåra studsar, tvärningar, backningar & resningar blev det trots allt. Men på det stora hela är jag nöjd. Det är ju monsterfjunet Silver jag sitter på..
 
Inte nod med det, jag har även fått tillbaka mitt SPOTIFY!!! Har varit helt utan det i säkert 3 veckor nu. Fattar inte hur jag klarat mig alltså. Men nu känns allt tryggt & jag kan lyssna hur mycket jag vill, när jag vill, på låtarna jag älskar mest!
 
Blir läggdags lite tidigare än vanligt idag. Känns som det skulle behövas faktiskt. Rätt så trött i skallen. 
I med lurarna & sätta på 'Run this town - Jay Z & Rihanna. Det är vad som ska ske nu.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback