Lite info

Publicerat 2013-10-17 12:15:00 | i kategori Victoria

I helgen blir det fullt ös kan man säga!! Hela helgen är fullbokad med roliga saker, blandat både häst & annat. Men jag berättar mer om det senare när allt är helt bestämt.
 
Ville informera er lite om vad som händer nästa vecka. Nästan hela skolan i alla fall 7orna 8orna & 9orna åker iväg måndag-fredag till en "skolgård" i Gamleby. Där ska vi ha slöjd & hemkunskap osv. Jag kommer alltså sova där hela veckan & alltså kommer bloggen stå lite still från min sida.
Mamma kommer sköta & rida Silver medans jag är borta.
Blir lite jobbigt om jag ska behöva skriva inställda till alla dagarna så istället försöker jag uppdatera live så mycket jag kan. Antagligen med mycket med bilder & inte massa långa deep texter. Ah tror ni fattar.
 
Så helgen kommer även gå åt för att packa. Kommer ha så sjukt kul där nere iår med alla vänner! Förra året var ett helvete men vet att det kommer bli så galet mycket roligare iår. Med alla galna knäppa vänner kan det inte bli annat än grymt. Läängtaar!!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Michelle

Täckningen där suger, men ha så kul, saknar gamleby fett :)

2013-10-17 @ 12:32:46
URL: http://michellehall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback