Lite blandat

Publicerat 2013-10-02 22:42:16 | i kategori Victoria

Whoo nu var det ett tag sen jag skrev lite här & nu inlägg. Känner att jag inte alls är bra på live uppdatering, men det får jag bli bättre på.
 
Blev ingen hoppträning för Sofia igår. Skippade den & lät honom vila istället. Kändes lite tufft med först tävling, sen jobbig dressyrträning & tredje dagen hoppträning. Egentligen kanske han hade klarat det, men nu blev det som det blev & det kändes bäst såhär. Han fick även skrittas idag igen.
Åkte inte till stallet idag. För idag var det dags för konfirmation! Första gången. Var väl helt okey, kanske inte det jag tycker är roligast men det var inte jättetråkigt i alla fall.
 
Planerna för imorgon är först skola som vanligt, sen in till stan till frisören. Säger ingenting om vad jag ska göra utan resultatet får ni se EFTERÅT. Åker till stallet på kvällen & hoppar Silver inne i ridhuset. Mest nog bara småhinder.
 
Juste öppnade även upp ett paket som kom hem från Kimstore. En bikini! Som jag har längtat! Kanske var lite mer lila än vad jag trodde men den var snygg i alla fall. Anledningen till att jag köpte en bikini nu efter sommaren hehe, är för att vi snart ska till simhallen med skolan. Och alla mina bikinis är verkligen utslitna eller sitter dåligt. Så det fck bli en ny. Kanske kommer bilder lite senare.
 
Ne nu släcker vi lampan för ikväll. Vi hörs imorrn, kanske med lite mer här & nu inlägg.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback