Imorgon kör vi

Publicerat 2013-10-20 22:52:06 | i kategori Victoria

Absolut ingen söndags ångest. Snarare tvärt om! Jag VILL att det ska bli måndag så jag kan åka till skolan. Varför?
 
Jo, vi drar till Gamleby. Hela högstadiet, i en vecka. Ska bli sjukt kul & vet att det kommer bli galet haha. Har längtat länge. Och nu äntligen åker vi. Väskorna är packade, fullproppade med onödigt mycket kläder. Men jag är tjej hallå.. :P
Mamma är jättesnäll & tar Silver hela veckan. Kommer hem fredag eftermiddag/kväll & åker som sagt imorgon bitti.
 
Nej, jag har inte suttit hemma hela dagen & proppat arkivet med inställda inlägg. Finns ingen tid till det @ all. Hela den här dagen har jag varit så stressad att jag nästan glömt mitt egna namn haha. Nej men typ så.. Så det kommer inte komma några Deep inlägg från min sida. Istället ska jag försöka så ofta jag kan att uppdatera er med bilder. Blir bättre så.
 
Nu säger jag gonatt. På tok för sent idag egentligen med tanke på hur det antagligen kommer vara kvällarna som kommer...men jaja. Puss
 
Haha...dessa små troll alltså. Saknar den till höger.. Ja han, Grålle :(
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback