Home @ last

Publicerat 2013-10-07 23:11:55 | i kategori Victoria

Skönt att få krypa ner i sängen. Såå höstligt ute men ändå inte döds kallt. Allt är bara så mysigt.
 
Kan ju berätta att jag under hela eftermiddagen har varit i Mantorp på CLINIC för dom grymma ryttarna (som även jag tränar för) ...trumvirvel*.....Lotta Björe & Sylve Söderstrand!! Riktigt bra clinic var det & jag fått med mig många nya tips hem. Såg på två "lektioner". Dels när dem yngre hästarna hoppade men även dem mer rutinerade. Mycket BRA grejer med fokus på hållbarheten hos hästen. Än en gång, en riktigt bra clinic!
Applåder för hemmaklubben JUMPCLUB!
 
Har verkligen fast NOLL tid till datorn idag, & som ni ser är ju klockan rätt mycker nu också. Vilket innebär att uppdateringen från min sida kanske inte är den bästa imorgon. Men ni kanske kan få några filmer från hoppträningen på kvällen..?
 
Ögonlocken orkar knappt hållas uppe. Jag tror vi bryter här....
 
Btw, 77 dagar till Julafton....*Winter feelings...*
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback