Hem & vända typ

Publicerat 2013-10-07 15:52:49 | i kategori Alva

Ska ut till stallet för att ha dressyrträning för Lena strax. Hoppas verkligen denna träning slutar med samma känsla jag hade förra måndagen... Den träningen var den bästa hittills, nu hoppas vi på att denna blir bättre!
 
Håller btw på och laddar upp filmerna från tävlingen i lördags, nu. Jag bjuder på när vi missförstod och halkade framför hindret i LBn. Dessa två rundor som kommer visas är inte direkt de finaste, och bästa jag ridit. Men man lär sig av alla sina misstag, och jag känner att det behövs lite sånna sär halvbra rundor för att sen få till den perfekta känslan. Den där asbra känslan kan nog ta ett tag att hitta också, men ju mer träning - desto bättre blir man ju!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback