Helgens planer

Publicerat 2013-10-18 10:00:00 | i kategori Alva

Åh vet ni vad! Detta är sista dagen för mig innan höslovet, för att vi ska praoa nästa vecka! Så himla kul, spännande & framförallt SKÖNT att slippa en till vecka med skola & plugg. Istället kommer jag spendera min tid 9 timmar om dagen i stallet, för det är nämligen där jag ska praoa. Jag kommer hjälpa till att fodra, mocka & släppa in och ut hästarna + säkert massa andra små grejer. Ska bli riktigt kul!
 
Åter till ämnet, hur ser min helg ut som jag har framför mig?
 
Imorgon tror jag inte det händer så mycket... Men på söndag drar jag till Enköping & rider två klasser. (LC & LB) I och med att det är tredje tävlingen i rad så ska jag rida ganska lugnt. Framförallt i LB:n i alla fall, inga snäva svängar osv utan normala svängar & bra men normalt tempo. Samma i LC:n skulle jag tro :)
Någon av er kära läsare som ska dit?
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback