Hejsan allihop, efter en lång dag med sämst update

Publicerat 2013-10-06 19:42:19 | i kategori Alva

Imorse red jag ut med Klara. Clover tyckte det var så himla härligt, fina ponny. 

Snackade lite med mamma efter att ha pratat med Klara och andra stallkompisar. Det är bra att nu i början träna för massa olika tränare. Lena är grym, och jag kommer absolut träna för henne. Men jag kanske kombinerar med någon annan tränare lite då och då. Så om detta går i lås nu (som det verkar göra) så åker jag iväg tillsammans med Klara och tränar för en ny tränare på onsdag! Spännande :D

Haha Moa & Stickan! 




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej alva :)
Jag har typ nyss skrivit ett inlägg om dig det vore jätte snällt om du kolla in på min blogg det skulle betyda massor.

2013-10-06 @ 20:10:43
URL: http://onepartofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback