Hej :)

Publicerat 2013-10-09 22:04:46 | i kategori Alva

Ligger i sängen under täcket och skriver detta, mys. Tänkte bara slänga in ett "hej jag lever inlägg" vet att det inte är så intressant kanske, men när man är lite trött så pallar inte hjärnan skriva ett roligt inlägg haha. 

Fick förresten en fråga...om vi kan berätta mer om våra familjer?

Javisst! Jag har en syrra som heter Tilde, hon rider Clover lite då och då och går annars på ridskola & basket. Sen mamma då - hon har ridit mycket när hon var yngre, och även lite nu. Det är ofta mamma som är med i stallet, kör trailern, fotar alla snygga ridpass bilder osv. Och sen pappa då - ja, vad ska jag säga om honom haha? Jag har i alla fall världens bästa föräldrar!

Sen har vi två katter, Tiger & Molly, och två hundar, Leah & Heidi. 

Yes, det var lite om min familj som ni ville höra. Vi hörs mer imorn. 

Här kommer tokiga Leah. 




Kommentarer
Postat av: Esther

Sån sötis :')

2013-10-10 @ 18:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback