Godnatt

Publicerat 2013-10-20 22:59:06 | i kategori Alva

Somnar ändå med en ganska bra känsla. Efter att ha (faktiskt) gråtit typ halva dagen haha, så snackade jag igenom allt vad som hände på tävlingen med mamma sen. Mamma hade även pratat med Unghanses som kom med en massa kloka ord och jag känner att jag nu vet vad som gick fel. Det handlar trots allt om ledarskap, att han ska svara kvickt för min skänkel & mina förhållningar & att han ska följa oss. 

Med start -nu- ska vi bli mer bestämda i hanteringen och visa att VI bestämmer. Ska även föra över det till ridningen, och också pröva att rida med sporrar i hoppningen för att verkligen få fram honom snabbt. 

Han är världens finaste ponny, men för att vi ska bli ett TEAM måste det vara jag som bestämmer. 
/Alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback