Godmorgon :)

Publicerat 2013-10-03 07:36:05 | i kategori Alva

Hoppträningen igår gick ganska så bra. Vi arbetade med att få hästarna studsiga som gummibollar, och verkligen på bakbenen. Clover var faktiskt riktigt duktig, framförallt när vi skulle korta hästarna mellan två bommar. Vi fick in riktigt många språng! :)

Mot slutet hoppade vi en liten bana. Och jag valde att hoppa 1 meter bara, då vi hoppade lite högre förra träningen. Han var riktigt fin faktiskt. Jag satt bara och väntade på språnget fram till varje hinder. Och även fast vi kommer nära ibland, så löser han det. Bara jag VÄNTARVÄNTARVÄNTAR på språnget. 

Det var en ganska så bra-helt OK träning tycker jag!

Idag ska ha bara ridas ut, och jag ska även putsa utrustningen. Då känner man sig lite duktig faktiskt haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback