God eftermiddag PLUGG

Publicerat 2013-10-08 16:02:34 | i kategori Alva

Ska strax sätta mig med näsan i läxböckerna, tyvärr. Men hinner med lite snabb bloggning ;)
 
Det har visat sit att tävlingen som är på Strömsholm på söndag (där jag skulle hoppa LB) bara har bedömning A i LBn. Vilket gör den till en Clear Around. På sätt och vis skulle det ändå vara kul att åka dit, för att det är Strömsholm liksom haha. Men samtidigt är det ju roligare med en tävling som går i A:0/A:0 (med omhoppning). Så vi får se... 
 
Tycker ni vi ska åka dit ändå? Är det nån av er som ska dit, kära läsare?
 
 
Kommentarer
Postat av: stina

är ju alltid kul att åka till ett nytt ställe, jag skulle nog åkt ditt, för att det är kul att komma ut och annars ångrar man sig efter.. Eller om du vill spara på sprången ;)
Skitfin blogg dessutom, kika gärna in på min om ni har tid över :)

2013-10-08 @ 16:14:02
URL: http://stinabjorkholms.blogg.se
Postat av: KLara

Ska inte dit, men tycker att du ska åka en då, det är ju strömsholm;)
Och så är det en bra övning att försöka sätta en snygg runda:) Och eftersom det inte är "tävling" så behöver du ju inte oroa dig för att stressa upp, du har ju ingen press på dig att det måste gå bra för att bli placerad ;) Försök bara sätta en snygg runda (y)

2013-10-08 @ 16:40:28
Postat av: Annika

Fin häst :)

2013-10-08 @ 16:42:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sandra Wenlöf

ÅK DIT! Annars lägger jag mig på backen och STOR GRÅTER!
Du är min förebild och vill SUUUPER gärna träffa dig, så snälla åk dit!
Jag ska dit och rida LB, jag heter Sandra Wenlöf så du vet!
Kram!

2013-10-08 @ 17:01:09
URL: http://sandrawenloff.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback