Equipe

Publicerat 2013-10-02 17:00:00 | i kategori Alva

Är det bara jag som tycker att det är så himla bra med Equipe, som är på de allra flesta tävlingar & fotar? Alla som fotar för dom är väldigt duktiga, och om man är ute efter riktigt fina bilder så är det perfekt att beställa där ifrån. Dock fotar de inte varenda tävling, men somsagt de allra flesta...vilket är riktigt kul!
 
En bild jag beställde på mig & min förra ponny var denna. Jag tycker att den vart riktigt "in action" och tyckte om det språnget.
Vad tycker ni om Equipe? Då menar jag framförallt om fotona de tar, men även om de övriga funktionerna som de har, tex att man kan se resultat snabbt osv?
 
Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag tycker det är jättebra! :)

2013-10-02 @ 21:28:23
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Emma

Hej :)
Jag bloggar också och jag undrar hur man får läsare. Jag uppdaterar ca 5 gånger om dagen och jag försöker fixa en design. Men kan ni ge några tips? :)

2013-10-03 @ 07:01:51
URL: http://onepartofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback