Att uppfylla sina drömmar

Publicerat 2013-10-07 12:30:00 | i kategori Alva

Alla har olika mål. Vissa höga, andra låga. Vissa satsar stort & bestämde sig redan vid 6 års ålder vad den vill göra i framtiden. Andra tar reda på det längs vägen.
 
Jag har i hela mitt liv velat ha en alldeles egen häst. Jag skrev "häst" på ungefär de 50 första raderna på min önskelista, tjatade...och tjatade. Jag visade mamma & pappa att jag var duktig, orkade med ansvaret. Var skötare, medryttare...och allt man kunde bli på ridskolan.
 
Jag kommer SÅ väl ihåg den dagen mamma sa "vill du någonting tillräkligt mycket, så kommer din dröm någon gång gå i uppfyllelse". Mamma kommer knappt ihåg det själv haha, men jag har den meningen i bakhuvudet nästan hela tiden.
 
Och var är jag nu? Efter allt slit med tidigare medryttar, foder och hyrhästar sitter jag och min familj nu som ägare på (vad jag tycker) är VÄRLDENS finaste och mest underbara ponny...
 
En av mina högsta drömmar gick i uppfyllelse. Och jag är SÅ otroligt glad & tacksam.
Nu är det bara resten av målen kvar ;)
 
Alla kan lyckas.
 
 
Kommentarer
Postat av: Erica

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla dig! :) Kram

2013-10-07 @ 13:52:26
URL: http://nattstad.se/eswensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback