Torsdag

Publicerat 2013-08-22 07:28:39 | i kategori Alva

Godmorgon bloggisar! 
 
Torsdag idag, tror ni redan vet det men ändå. Snart är det dags för skolan, sjukt tråkiga lektioner idag men vi slutar i alla fall halv 12. Riktigt skönt första veckan! Sen drar jag direkt till stallet. Har redan packat ner massa morrötter i väskan, haha. Så blir det lätt om man har en havre- och morrotsmoppe!
 
Får se om jag kanske plockar fram lite bommar idag istället för galoppass, alltid bra för ponnyn att få lyfta på fötterna lite! 
 
Mina planer för dagen är alltså inte så mycket mer komplicerade än det. Ikväll ska jag bara sköta bloggen och svara på kommentarer, och förstås skriva lite grymme inlägg till er! Låter det bra eller?
+
= ♥♥♥
Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Hejsan! :) Tack så jättemycket & detsamma, er är verkligen jättesöt =) Och det är bara bra med mig idag, ledig från skolan så det är ju skönt. Hur är det själva? :) Kram!

2013-08-22 @ 09:04:17
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: Erika

Amen vad härligt :D
Jo men det går toppen med hästen. Måste dock klippa han nu. Shit vad han lagt päls.
Går det bra med dina med? Kramen

2013-08-22 @ 09:39:08
URL: http://www.erikajoyisabella.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback