Tisdag eftermiddag

Publicerat 2013-08-27 15:38:43 | i kategori Alva

Idag, efter lite pluggande, ska jag lägga ner mycket tid på bloggen. Leverera bra inlägg ska jag göra, och sprida bloggen som tusan! Tror ni kommer gilla det :) Hoppas även ni trogna läsare hjälper oss! Here we go PONNY PILOTER.
 
Men först, somsagt...läxor. 
 
Mamma sa imorse vilka startnummer jag har på lördag. Det är ganska så många med i båda klasserna, men ändå ganska lagom. Är så taggad! Men vi kommer mest satsa på att gå nolla nu första tävlingen. Det är det allra viktigaste. Och att vi får ett bra flyt liksom. 
 
Idag får Clover vila, jag & mamma åker nog ut lite senare och mockar åt honom samt borstar av honom och ser till att han inte fått nått skrubbsår i hagen eller liknande. Imorgon däremot är det full rulle! Nämligen hoppträning, men det tar vi då ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback