Ridsportbutiker på nätet

Publicerat 2013-08-19 13:00:00 | i kategori Alva

Jag känner tyvärr inte till så många ridsportbutiker på nätet, det är lite synd då det faktiskt är riktigt smidigt att handla på nätet. De flesta större butiker, som Hööks, Horze och liknande kan man internethandla på. Men själv tycker jag att till exempel Horsemeup.se är så mycket enklare!
 
Horsemeup - Väldigt bra ridsportbutik. Enkel att hitta på, och riktigt fina märken! 4/5 poäng.
 
Tophorse - En risportbutik på nätet med otroligt fina och bra kvalitetsprodukter! Dock tycker jag själv att layouten på sidan inte är lika enkel att titta och hitta på, som Horsemeup's. 3/5 poäng.
 
Ridsportonline - En ordentlig och fräsh sida som är ordentligt organiserad. De har tyvärr inte de allra nyaste produkterna där, vilket gör att i alla fall jag inte kollar in där lika ofta som på andra ridsportbutiker på nätet. 1/5 poäng.
 
Liqusuni Hästsport - En butik som jag aldrig sett till tidigare, men nu när jag kikade in så blev jag helt kär direkt! Tänk att en ordentlig design kan göra så mycket! Och de allra finaste märkena har de också... 5/5 poäng.
Vilken är din favvoritbutik?
Kommentarer
Postat av: Madde Andersson

Svar: Tack :D Jag tävlar inte i nuläget men har väl haft lite planer på det :)

2013-08-19 @ 14:40:47
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: Tack så mycket! Det är bara bra med mig :) Hur är det med er?

2013-08-19 @ 17:19:42
URL: http://hoppryttarna.horseworld.se.
Postat av: Madde Andersson

Svar: Tänkte först tävla dressyr sedan sätta igång honom i hoppningen igen :)

2013-08-19 @ 17:32:03
URL: http://ricos.blogg.se
Postat av: Friskey

Brukar handla mest från Hööks, Horze och horsemeup, det är dom 3 som jag tycker har störst sortiment och man kan köpa flera grejer samtidigt. Sen är tex hj-ridsport bra då dom ofta är billiga på saker men har dessvärre väldigt begränsat sortiment. Vill kunna beställa flera saker samtidigt och inte en produkt och beställa från olika sidor. Då blir det ju svindyrt med all frakt osv :)

2013-08-19 @ 22:17:48
URL: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback