Ny dag

Publicerat 2013-08-26 09:23:47 | i kategori Alva

Känner mig faktiskt någorlunda taggad på dressyr idag. Då jag tycker det är viktigt att kunna rida sin häst ordentligt på marken, så har jag inte så mycket emot dressyr. Dock är det inte min favorit...föredrar hoppning ;)
 
Så dressyrträning för Lena Bredberg står alltså på schemat. Drar dit direkt efter skolan. Sen efter träningen kommer mamma med mat så käkar vi i stallet, härligt! Funderar sen på om Clover ska få sin vilodag imorgon då det passar bäst med schemat. Vill inte att han ska vila på torsdag (efter hoppträning) då jag vill att han ska gå, men lugnt efter såna intensiva träningar för att släppa träningsverk.
 
Såhär ser veckan ut:
 
Mån: Dessyr för Lena Bredberg. 
Tis: Antagligen vila för Clover. Åker nog ändå ut och myser lite med honom.
Ons: Hoppträning. Ska bli jättekul!
Tors: Clover får nog skrittas/travas lite ute.
Fre: Lugnt lösgörande pass inför tävling.
Lör: TÄVLING PÅ MÄLARHÖJDEN, ses vi?
Sön: Skritt ute för att släppa eventuell träningsverk.
 
Låter det som en bra vecka? Det tycker jag! Vad har ni planerat?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback