Mina svar då..

Publicerat 2013-08-28 10:15:00 | i kategori Frågor & Svar

Hur många vinster?
Har endast vunnit tävlingar med min förra ponny Givenchy. Totalt har vi 8 vinter tillsammans (mest dressyr).
 
Högsta du hoppat?
Haha om det är så viktigt...så 120cm ;)
 
Hur många gånger VILL du gå till skolan?
Om du menar hur många dagar i veckan så vill jag gå alla 5. Inte för att det är kul med själva skolarbetet, men för att det händer mycket annat spännande där just nu....:P
 
Hur många hästar har du ridit/ägt genom åren?
Totalt 5 hästar under 4 år. Var medryttare åt en ponny i ungefär ett halvår. Hyrt en b-ponny, ägt en C-ponny & två D-ponnys.
 
 
Vilka klasser ska du tävla under HT 2013?
Än så länge har jag & Silver varit på tre tävlingar ihop, och jag känner mig redan redo för LA. Men jag vill nog att min tränare ska se lite när vi hoppar innan vi går upp en klass. Men definitivt kommer vi starta några LA innan tävlingssäsongen är slut. Påbörja kvalen till MSV.
 
Vad är det bästa med era hästar?
Silver är en speciell ponny. Han har en enorm vilja att hoppa men är inte lättriden. Han kan bli knäpp & få "kortslutning" i skallen ibland men är världens goaste. Världens bästa, mitt monsterfjun!
 
Mål med ridningen?
Vill ta mig långt inom ponnyeliten med Silver. Kände att jag inte var klar med ponnytiden & ville utföra MER innan jag gick upp på storhäst. Vill hoppa alla stora tävlingar med honom, så får vi se hur mitt liv ser ut & vad jag vill efter det.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback