Lite mer om min ponny

Publicerat 2013-08-20 11:45:00 | i kategori Alva

Kings Lucky Clover heter han. Han är en Okänd korsning från Irland, och kom till Sverige vid ungefär 4 års ålder. Nu är han 14 år. Han har innan tävlat riktigt höga klasser, men det var för ungefär 4 år sen. Under de fyra åren han inte tävlat har han bara tränats lite smått men mest gått lugnt.
 
Precis innan vi köpte honom gick han några storhästklasser upp till 1.10, och det klarade han galant trots de stora avstånden! Han är verkligen en gentleman i alla lägen, han räddar en ofta på hinder förutsatt att man inte lägger honom helt galet, och han är så väldigt snäll.
 
Nu ska vi ta upp honom i klasserna igen, och målet är förstås MSVA och alla stora tävlingar! Vi kanske även kommer att testa på fälttävlan någon gång, då han tyckte det var superkul. 
 
Han är världens finaste och bästa, och är min lilla ögonsten...
 
Hoppas ni uppskattar att få följa vår resa! :)
 
Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Sv ; okej !

Jättefin blogg ni har,allt är bra med oss . Med er då? :D

2013-08-20 @ 13:28:57
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: Nora Bååth

Hej, just nu på min blogg får läsarna bestämma rubrik på ett inlägg, Inlägget jag väljer att skriva kommer jag även länka personen som kom på rubriken i. :)

www.norabaath.horseworld.se

2013-08-20 @ 15:31:26
URL: http://norabaath.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback