Lärorik träning

Publicerat 2013-08-28 21:29:12 | i kategori Alva

Alla träningar går inte perfa, så är det bara. Bara att ta det. Clover var lika duktig som vanligt, dock försökte jag hjälpa honom lite för mycket när vi kom fel. Vilket jag inte ska göra. Lite små misstag som bara går att lära sig av helt enkelt. Blev tyvärr väldigt besviken på mig själv och de missarna jag gjorde...tur att man har världens bästa mamma och stallkompisar att prata med då!
 
Men somsagt, en lärorik träning var det & egentligen gick det väldigt bra. Men vissa linjer gjorde jag några missar vilket gjorde att jag somsagt blev ledsen och besviken på mig själv.
Detta ska jag ta igen på lördag på tävlingen på Mälarhöjden. Då vet jag vad jag ska tänka på, och förmodligen får jag även med mig en grym medhjälpare också, superkul Maja! :)♥
 
Är riktigt trött nu. Så uppdatering blir det imorgon, men inte mer ikväll tyvärr. Ibland får även jag ha såna dagar :)
Åh vad jag älskar dig Clovis <3
 
 
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har känt samma sak, känns som att JAG pajar när det går dåligt, men det händer ju alla så :)
Fina ni är Alva! Clover var verkligen den rätta, jag sa ju att du skulle hitta drömhästen ;)

2013-08-29 @ 15:44:10
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback