Hösten är på ingång

Publicerat 2013-08-30 09:45:00 | i kategori Victoria

Mysiga halsdukar & varm choklad. Härliga uteritter bland dem färgade löven & mycket mys tid med ponnyn!
Det är SÅ jag vill att min höst 2013 ska se ut. Egentligen är nog inte hösten min favvo årstid precis, men måste hålla med om att den är mysig.
 
Enligt mig börjar hösten på söndag. 1 september. Även fast det är hemskt tråkigt att sommaren redan är slut, så blir det här nog bra ändå. Trivs bra i skolan nu & har många fina vänner runt om. Det ihop med min "nya" fina ponny ska vi börja träna PÅ RIKTIGT & snart debutera LA.
Min sommar har varit bra. Varm & härlig men kanske inte den bästa av alla åren. Jag vart sjukt lycklig med att Silver kom första dagen på sommarlovet. Men ändå har en ponny sålts & vi flyttat ifrån det huset som alltid varit min trygghet. Det ända stället som jag verkligen har känt H-E-M. Mycket packning under sommaren & inte alls mycket bad trots att vi haft pool, tyvärr.
Men så är det. Nu är sommaren slut & vi går vidare med hösten istället. Den ska jag verkligen göra till den bästa någonsin!!  Hösten 2013 kommer bli något att minnas, det kan jag lova!
 
Nä, bort med ballerina & shorts. Nu plockar vi fram kängor & stövlar ihop med mörka byxor. Sätter på oss höstjackorna & snurrar runt halsduken.
 
På söndag drar hösten igång på riktigt. Jag är redo, är du?
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Lovisa - TLryttarna

Läs gärna mitt inlägg om Åsikter som plötsligt går över gränsen.
http://tlryttarna.horseworld.se/2013/08/30/asikterna-som-plotsligt-gar-over-gransen/
Ha en bra dag! :D

2013-08-30 @ 12:27:11
URL: http://tlryttarna.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback