Hoppat

Publicerat 2013-08-21 21:12:52 | i kategori Victoria

Har ganska nyligen kommit hem från stallet & ska snart ta & hoppa in i duschen. Sitter dock just nu med lite skolarbete jag inte gjorde klart i skolan jag, men får ju stå mitt kasst...
Hoppade Silver själv idag utan tränare, med mammas hjälp såklart. Även fast jag var & hopptränade för Sofia igår, så blev det inte så mycket "hoppning". Jag skulle mer vilja kalla den träningen för markarbete. Så eftersom vi startar en klass i helgen kände jag att vi behövde ta några språng för att känna på höjden, mest för min skull. Gick i alla fall rätt bra men kanske inget sådär så man bah WOW.
 
 
Längtar rejält till helgen! Riktigt roliga saker på G. Rix FM festivalen, tävling & mer! Ni får hänga med ni också genom dataskärmen. Är ni med?
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktiga ni är =) Sådär ser det ut i mitt huvud när jag hoppar, men jag tror inte jag vill veta hur set ser ut i verkligheten haha =)

2013-08-22 @ 16:35:01
URL: http://jennyochjag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback