Helgens Planer

Publicerat 2013-08-23 10:00:00 | i kategori Victoria

En awsome helg ligger & väntar runt hörnet. Ni ska få hänga med på allt genom dataskärmen. Jag lovar er att uppdatera el grymmo så ni inte missar något.
 
Skolan degar...klockan tickar mot två. Då drar jag till stallet i all världens fart & rider ponnyn, tvättar honom tävlingsfin & packar lite snabbt. Ska försöka vara så snabb som möjligt men vill ändå inte slarva. Kommer få lite brådis eftersom jag ska på RIX FM festivalen i stan med ett gäng folk. Vet inte riktigt vilka hahah, men det får bli vad det blir.. Inte allt FÖR sent ska jag hem & lägga mig. Tävlingsdag väntar..
Startar 1 LB i Gamleby på lördag. Ska in & rida som jag gjort förut. Lugn & bra runda är målet. Sikta på nollan. Två noller till i 1m & vi är redo för 110cm. Med lite träning också såklart! Så det är verkligen DET jag vill nu.
Lördag kväll är inte helt 100% bestämt vad som ska göras än. Antingen drar jag in till festivalen igen eller så blir det bara hemmamys med en vän. Får se..
Söndag hoppas jag på att göra något kul med kompisarna. Skulle egentligen åkt till Grönan men eftersom det hade blivit så dyrt så tar vi det en annan gång istället. Kanske blir det bio eller bara nån fika & shopping?
 
Jag är i alla fall grymt taggad inför denna helg. Tro verkligen det kommer bli AWSOME! :D
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback