Godmorgon

Publicerat 2013-08-21 07:18:57 | i kategori Alva

En Ponny Pilot här! Ska strax börja dra mig till skolan, men tänkte kika in lite här först.
Redan andra dagen på denna bloggen, dvs i söndags hade vi riktigt grym statistik. Tackar måste jag bara säga, riktigt bra var den för en alldeles nystartad blogg. Nu i skolveckan är det dock inte lika enkelt att uppdatera på den bra nivån som krävs, men i helgen kan ni räkna med GRYM upate & besöksrekord! DET ÄR SÅ VI KÖR!
 
I eftermiddag sla min syrra följa med till stallet och hon ska rida Clover lite. Kanske håller jag en liten lektion för henne, vi får se. 
 
Det väntar lite kul inlägg idag i alla fall, som ligger på g. Sen så hörs vi självklart live under dagen.
Kommentarer
Postat av: Klara

Åååh, så fina ni är!
Älskar bloggen en jätte bra idé!:D
Fatttar nt hur ni kan vara så duktiga!
Hoppas verkligen att det går ra i framtiden för dig o Clover och så klart bloggen :P
Kramisar :) <3

2013-08-21 @ 07:53:01
Postat av: Sanna & Josefine

Superfin blogg! :)

2013-08-21 @ 09:34:32
URL: http://sanjo.blogg.se
Postat av: Rebecca L

Fin blogg! Hur har er dag varit? :)
Kram!

2013-08-21 @ 20:19:53
URL: http://rebeccalexander.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback