Godmorgon bloggen

Publicerat 2013-08-29 07:32:45 | i kategori Alva

Känner mig inte galet taggad på en torsdag om jag säger så. Typ tråkigaste dagen på veckan... Det enda bra är att det bara är en dag kvar till Fredag!

Idag ska Clover skrittas och travas ut. Tror min syrra ville rida, så får se om hon rider ut en liten bit eller så :) Träningen igår gick ju lite sådär, men jag ska ta nya tag istället...inte fastna på sånt som jag redan vet om att jag gjort fel & som jag redan lärt mig av.

Taggar jättemycket till tävlingen på lördag nu. Jag ska bland annat tävla mot duktiga Klara & My...kul! Sen följer antagligen även Maja med, jätteskönt då hon kan hjälpa mig att gå banan osv då. Roligt!

Vi hörs under dagen. Kram
/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback