Första dagen i skolan

Publicerat 2013-08-20 08:30:41 | i kategori Alva

Taggad...nja.
 
Bara att bita ihop! Ska i alla fall bli kul att träffa alla kompisar, och träffa nya lärare och så. Sen slutar vi ganska tidigt, och då drar jag till stallet för att ponnyn ska motioneras lite lätt på banan. Ska koncentrera mig på lösgörande idag tänkte jag, mycket åttvolter, serpentiner osv både utåt och inåtställd.
 
Har fixat ett par inlägg till er idag, ett av de tror jag vissa tycker lite extra mycket om. Men vi får väl se helt enkelt! Jag har utvecklingssamtal i eftermiddag också, men efter det ska jag fixa lite med bloggen! Så räkna med ganska bra uppdatering från min sida idag :)
Btw, glöm inte frågestunden! Vi kommer svara på 10 frågor var så ärligt vi kan. Förutsatt att vi får några bra frågor ;) Så BOMBA!
Kommentarer
Postat av: Sandra SG

sv: jobba och träffa pojkvännen :) kanske lite kompisar också soms snart flyttar

2013-08-20 @ 08:41:44
URL: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback