Eftermiddag

Publicerat 2013-08-22 16:16:00 | i kategori Alva

Huh, helt färdig i kroppen efter dagen. Passet blev lite markarbete, la fram både trav och galoppbommar. Galoppbommarna på voltspår, och travbommarna på diagonalen. Clover vart galet fin efter ungefär halva passet, och i och med att det kändes så pass bra tog vi även ett hinder på LB höjd (1m) för att känna lite på den höjden. Han var dock lite trött (och jag med) så han var i hindret lite, men sista gången jag tog det hoppade han jättefint, trots att han inte riktigt tar i på den höjden. Världens bästa ponny :)

Nu ska jag bege mig hemåt! Så update kommer hemifrån kan jag lova er. Självklart ska jag även kolla EM ikväll, ska ni också kolla?

 
Kommentarer
Postat av: angelica

hoppas allt är bra med er idag :)

2013-08-22 @ 17:34:00
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Ebba

Alva du får starta på botkyrka 2 november :) Det är min nya klubb och theas nya ryttare kommer nog starta thea där, och "min" storhäst står där. Skulle vara kul att se er, det är en galet fin anläggning. De kommer ha LC och LB och kanske LA :) Kram

2013-08-23 @ 15:34:16
Postat av: Ebba

Annars får du ta och anmäla dig till dressyr på botkyrka den 5 oktober om du inte ska på något annat då, haha :) Dom kommer ha LC-LA

2013-08-23 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback