Dagens ridpass

Publicerat 2013-08-20 17:11:00 | i kategori Alva

Idag kändes Clover lite stel faktiskt. I och försig inte så konstigt efter att han först gått en hård träningsvecka, och sen bara joggats lite lätt. Jag försökte i alla fall rida igenom honom. Först ville han helst gå med huvudet i vädret, men efter en stund släppte det. Och då vart han ganska så fin tycker jag :)
 
Imorgon får vi se vad jag hittar på. Kanske tar jag fram dressyrsadeln -trots att dressyr är det tråkigaste som finns haha- och trimmar lite lätt. Jag vet att dressyr är extremt bra för hoppningen, och för att hästen ska bli mer koncentrerad och stadigare mellan hindren. Det är just därför jag faktiskt tränar dressyr då och då, och även ska ta en dressyrträning för Lena en gång i veckan. Är det bra för hoppningen, och för ponnyn min så självklart att jag gör det liksom! ;)
 
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja jätte bra verkligen! synd att de är slut nu bara.. själv?:D

2013-08-20 @ 18:01:25
URL: http://www.emmaalovisa.blogg.se
Postat av: Vera

Sv: tack! Har du ridit för Lena förrut eller ska du bara gå all in och bara träna för henne?

2013-08-20 @ 19:54:28
URL: http://vera.weride.se
Postat av: erika

Ja men såklart och jag kommer läsa troget som vanligt :) Du är grym och det är säkert din nya bloggparnter med!
Jag har ju inga lov längre, bara jobbar och jobbar. Men sommaren har varit kanon! Hur var ditt lov?
Kram

2013-08-20 @ 22:40:23
URL: http://www.erikajoyisabella.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback