Dagen & morgondagen

Publicerat 2013-08-30 23:32:29 | i kategori Alva

Godkväll (snart morgon dock). Alva & Maja här! Imorgon drar vi till Mälarhöjden för att tävla min & Clovers första tävling tillsammans. Maja hänger med för att vara min maneger, haha. Men lite så, hon får stå vid framhoppningen bland alla duktiga tränare och ge mig tips. Och sen gå banan tillsammans med mig. Känns bra!
 
Hoppas verkligen på att allt ska gå bra, är så jäkligt taggad! Jag har fått låna Majas urfräcka orangea schabrak, och till det kommer vi sticka ut med de blåa Jin stirrup's stigbyglarna. Udda, men riktigt snyggt var det konstigt nog!
Vad tycker ni? Bätte bilder kommer självklart imorrn!
 
Maja hjälper mig att knoppa imorrn, sen rullar trailern ungefär klockan 10 mot Mälarhöjden. En LC, och en LB står på schemat. Vi vill hitta bra flyt i de klasserna och bara känna att det rullar på. VI SKA HA KUL OCKSÅ.
 
Vi hörs imorgon med live update och resultat! Och sen kanske Maja får lov att sno min mobil lite då & då för att uppdatera ;)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback