Då var det dags!

Publicerat 2013-08-18 09:08:38 | i kategori Alva

Första inlägget här på Ponny Piloter för mig. Känns stort & riktigt spännande. 
 
Denna bloggen känns riktigt bra asså. Då jag & Victoria vill i princip samma saker, så känns det säkert att börja blogga med henne. Vi kommer dela med oss av alla våra fram & motgångar. I ur och skur... Vilket ibland kan vara jobbigt, men som jag tycker är viktigt för er att få läsa. Alla kan lyckas ändå.
 
Denna veckan blir väldigt lugn för Clovers del. Då förra veckan var fullspäckad med intensiva träningar, förtjänar han att gå lite lugnt i några dagar innan vi börjar träna ordentligt igen. Vi har nämligen varit på Årsta Runsten i fem dagar, sjukt kul har det varit. Vi har fått träna för jätteduktiga tränare, både på SM hoppbanan (ett ord: WOW) och även på deras gigantiska terrängbana. Det har verkligen varit en upplevelse för livet. 
 
Jag & Clover har kommit varandra mycket närmare också. Jag har fått in lite fler av hans språng i kroppen, så nu vet jag lite hur jag bör lägga honom på hinder och hur han tänker. Nu krävs det bara lite rutin på banorna för oss två tillsammans, allt ska bli jättespännande. För er som inte hängt med, så har jag bara haft Clover i snart två månader. Och under den tiden har vi inte hunnit börja tävla någonting, utan vi har gjort massa annat kul istället! Men nu i höst är det dags, vilket ska bli riktigt kul!!
 
Här kommer lite bilder från superfina Runsten. En helt AMAZING anläggning, som var galet kul att träna på!
Jag har massa bilder som kommer upp här så småningom.
Kommentarer
Postat av: Issy

Det känns konstigt att läsa om dig på en annan blogg då jag läst fin andra innan! Men ska bli kul och läsa en annans tjej med

2013-08-18 @ 09:55:30
Postat av: molly - jmphoto ♛

Åh så fin häst på de nedre bilderna!

2013-08-18 @ 16:38:28
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback