Då kör vi!!

Publicerat 2013-08-18 08:46:00 | i kategori Victoria

Första dagen med bloggen "på riktigt" & det känns SUPER! Tror att jag & Alva kommer fixa det här jättebra då vi båda verkligen vill. Vi har höga mål & ambitioner som vi mer än gärna vill uppnå. Och allt kommer ni kunna läsa HÄR.
Är riktigt glad att vi kom på denna idén att blogga tsm, här på Ponny Piloter. Det kan gå åt skogen eller också bli hur bra som helst? Vi får ju vänta & se.
 
Idag söndag, står det en hel del på schemat. Min ponny "Silver" har under helgen stått uppstallad i min tränares stall då vi har städhelg i det vanliga stallet & alla hästar då gått ute på natten, vilket jag inte ville att Silver skulle göra. Därför fick han stå hos min tränare Sofia nätterna fre - lör & lör - sön. Så det blir dit jag ska åka & för att rida min ponny i eftermiddag. Hoppade lite med mamma igår (vilket gick grymt btw) så idag blir det konditions träning runt ett stort fält! Ska se till att kameran åker med så kanske mamma kan klicka lite bilder.
Sen kör vi hem Silver igen då det är våran tur att hjälpa till med städningen klockan 5. Blir antagligen kvar där ett bra tag så jag kommer nog inte vara hemma under nästan hela dagen.
 
Igår när det var invigning av bloggen fick vi över 100 unika besökare. FÖRSTA dagen! Grymt ju. Hoppas verkligen att ni vill stanna & ta del av våra galna liv med våra galna ponnysar!
 
Vad tycker ni om bloggen, so far?
 
 
Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv: Hejsan tjejer! Riktigt fin blogg ni har, tror den kommer bli super! Lycka till! :)

2013-08-18 @ 08:49:55
URL: http://ziros.se
Postat av: Rebecka Bökelund

Gud vad kul! Vad fin din häst är! :D

2013-08-18 @ 09:58:56
URL: http://rbjork.blogg.se
Postat av: Selma

Bloggen kommer bli riktigt bra, kommer läsa den, lätt! :)

2013-08-18 @ 09:59:56
URL: http://lseryttarnas.blogg.se
Postat av: Jenny

Den är fin att titta på i alla fall =) Haha, blir nog lite svårt att vänja sig att ni är två stycken som skriver, samarbetsbloggar är inte riktigt min favorittyp av blogg. Men jag gillade Alvas blogg så hoppas att jag kommer gilla dina inlägg också så blir det nog jättebra ändå =)

2013-08-18 @ 10:05:07
URL: http://jennyochjag.wordpress.com
Postat av: Ida

SV; Heja er! Tror denna blogg kommer gå riktigt bra, ni verkar veta vad ni vill. Kommer självklart följa er, kram

2013-08-18 @ 13:07:52
URL: http://idawoxlin.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback