Blev ändrade planer idag

Publicerat 2013-08-24 18:47:43 | i kategori Alva

Clover fick vila idag...riktigt skönt för honom då han inte fått en vilodag den här veckan. Blir uteritt imorgon istället, vilket ska bli otroligt mysigt. Älskar att rida ut tidigt på morgonen...jättehärligt! Sen imorgon ska jag & min skola även sjunga inne i stan då vi är en musikskola. Ska bli riktigt kul faktiskt!
 
Idag när jag och mamma var ute i stallet för att mocka gick vi även ut till Clover i hagen. Jag tog med mig en äppelbit för att bjuda honom på den... haha :) Men han hade det så troligt gött & härligt så att han inte alls ville ha den där äppelbiten. Han bara gick iväg och betade. När jag tillslut fick komma fram till honom så drägglade han över mitt ansikte...haha, äppel-dräggel-puss. Usch ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback